An Italian-American living la dolce vita in the Deep South

An Italian-American living la dolce vita in the Deep South

Monday, January 2, 2012

A Year in Review: The Links Edition



~1~ Funniest Parenting Moment: When boys smell like dogs.

Boys ... About as Uncomplicated as You Can Get

~2~ Favorite Parenting Moment: Sometimes the answers aren't always easy.

In Which We Heard, But Didn't Listen

~3~ Favorite Spiritual Post: In which I give a presentation on free will and Lent.

The Freedom in Lent

~4~ Best Italian Post: Three cheers for the mailman.

Il Postino

~5~ Favorite Sister story: The rebellion of Sr. Gaudiosa.

A Nuns' Rebellion

~6~ Post that received the most comments: In which I asked, and you answered.

In Which You Have all the Answers

~7~ Best Stupid Moment: In which I find something I donated in an antique shop.

Oh What a Stupid I Am

~~8~ Funniest photo/post of 2012: A PG moment in a G-rated blog.

This really is a G-rated blog.

3 comments:

tiziana said...

Grazie Maria per le emozioni e i sentimenti che mia hai fatto vivere anche quest'anno attraverso il tuo blog. Mi hai commosso, mi hai fatto ridere, pensare, meditare e mi hai dato tanta allegria. Ogni mattina apro il tuo blog per vedere se hai scritto qualche cosa di nuovo e se lo trovo, inizio bene la mia giornata. Mi hai fatto tanta compagnia e sicuramente mi sento molto vicina a te e alla tua famiglia perchè divido molti vostri momenti di vita quotidiana. Grazie ancora da una tua fedelissima lettrice.

GrandmaK said...

This is the best post and I will have to consider this next year!!! A great way to reflect on the past and be grateful and reflect on the future and pray for the grace to continue!!! Well done!! Cathy

Lisa said...

Loved 'em all! :o)